Jump to content

User:Jh12/Draft8: Difference between revisions

From Wikipedia, the free encyclopedia
Content deleted Content added
adding
+
Line 5: Line 5:

{{Location map~|Louisiana|mark=red pog.svg|marksize=12|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=29.957449|lon_deg=90.123828|position=right|label=[[New Orleans]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=red pog.svg|marksize=12|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=29.957449|lon_deg=90.123828|position=right|label=[[New Orleans]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=red pog.svg|marksize=1|label_size=70 |label_width=15| lon_dir=W|lat_deg=32|lat_min=55|lat_sec=22|lon_deg=90|lon_min=45|lon_sec=18|position=right|label=[[New Orleans|New&nbsp;Orleans&nbsp;NHLs:]] <br/><br/>[[The Cabildo|The&nbsp;Cabildo]]<br/>[[Delta Queen|''Delta&nbsp;Queen'' (Steamboat)]]<br/>[[Deluge (fireboat)|''Deluge''&nbsp;(Firefighting&nbsp;Tug)]]<br/>[[Gallier Hall]]<br/>[[Gallier House]]<br/>[[Garden District, New Orleans|Garden District]]<br/>[[George Washington Cable House|G.W.&nbsp;Cable&nbsp;House]]<br/>[[Hermann-Grima House]]<br/>[[Jackson Square (New Orleans)|Jackson Square]]<br/>[[James H. Dillard House|James&nbsp;H.&nbsp;Dillard&nbsp;Home]]<br/>[[Lafitte's Blacksmith Shop]]<br/>[[Longue Vue House and Gardens]]<br/>[[Louisiana State Bank Building]]<br/>[[Madame John's Legacy]]<br/>[[Napoleon House|Mayor Girod House]]<br/>[[New Orleans Cotton Exchange]]<br/>[[Pontalba Buildings]]<br/>[[The Presbytere]]<br/>[[Saint Alphonsus Church, New Orleans|St. Alphonsus Church]]<br/>[[St. Mary's Assumption Church (New Orleans, Louisiana)|St. Mary's Assumption Church]]<br/>[[St. Patrick's Church (New Orleans, Louisiana)|St. Patrick's Church]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=red pog.svg|marksize=1|label_size=70 |label_width=15| lon_dir=W|lat_deg=32|lat_min=56|lat_sec=45|lon_deg=90|lon_min=45|lon_sec=18|position=right|label=[[New Orleans|New&nbsp;Orleans&nbsp;NHLs:]] <br/><br/>[[The Cabildo|The&nbsp;Cabildo]]<br/>[[Delta Queen|''Delta&nbsp;Queen'' (Steamboat)]]<br/>[[Deluge (fireboat)|''Deluge''&nbsp;(Firefighting&nbsp;Tug)]]<br/>[[Gallier Hall]]<br/>[[Gallier House]]<br/>[[Garden District, New Orleans|Garden District]]<br/>[[George Washington Cable House|G.W.&nbsp;Cable&nbsp;House]]<br/>[[Hermann-Grima House]]<br/>[[Jackson Square (New Orleans)|Jackson Square]]<br/>[[James H. Dillard House|James&nbsp;H.&nbsp;Dillard&nbsp;Home]]<br/>[[Lafitte's Blacksmith Shop]]<br/>[[Longue Vue House and Gardens]]<br/>[[Louisiana State Bank Building]]<br/>[[Madame John's Legacy]]<br/>[[Napoleon House|Mayor Girod House]]<br/>[[New Orleans Cotton Exchange]]<br/>[[New Orleans Mint]]<br/>[[Pontalba Buildings]]<br/>[[The Presbytere]]<br/>[[Saint Alphonsus Church, New Orleans|St. Alphonsus Church]]<br/>[[St. Mary's Assumption Church (New Orleans, Louisiana)|St. Mary's Assumption Church]]<br/>[[St. Patrick's Church (New Orleans, Louisiana)|St. Patrick's Church]]<br/>[[United States Custom House (New Orleans)|United States Custom House]]<br/>[[Old Ursuline Convent, New Orleans|Ursuline Convent]]<br/>[[French Quarter|Vieux Carré Historic District]]}}

{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=30|lat_min=01|lat_sec=38|lon_deg=90|lon_min=38|lon_sec=26|position=left|position=top|label=[[Evergreen Plantation (Wallace, Louisiana)|Evergreen&nbsp;Plantation]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=30|lat_min=01|lat_sec=38|lon_deg=90|lon_min=38|lon_sec=26|position=left|position=top|label=[[Evergreen Plantation (Wallace, Louisiana)|Evergreen&nbsp;Plantation]]}}
Line 15: Line 12:
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=31|lat_min=36|lat_sec=41|lon_deg=93|lon_min=24|lon_sec=3|position=top|label=[[Fort Jesup|Fort&nbsp;Jesup]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=31|lat_min=36|lat_sec=41|lon_deg=93|lon_min=24|lon_sec=3|position=top|label=[[Fort Jesup|Fort&nbsp;Jesup]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=31.5388903442|lon_deg=92.917092447|position=bottom|label=[[Kate Chopin House (Cloutierville, Louisiana)|Kate&nbsp;Chopin&nbsp;House]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=31.5388903442|lon_deg=92.917092447|position=bottom|label=[[Kate Chopin House (Cloutierville, Louisiana)|Kate&nbsp;Chopin&nbsp;House]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=30|lat_min=52|lat_sec=0|lon_deg=91|lon_min=4|lon_sec=7|position=right|label=[[Courthouse and Lawyers' Row|Courthouse&nbsp;and&nbsp;Lawyers'&nbsp;Row]]}}
{{Location map~|Louisiana|mark=purple pog.svg|label_size=70|lon_dir=W|lat_deg=30|lat_min=52|lat_sec=0|lon_deg=91|lon_min=4|lon_sec=7|position=bottom|label=[[Courthouse and Lawyers' Row|Courthouse&nbsp;and&nbsp;Lawyers'&nbsp;Row]]}}

}}
}}
</div>
</div>

Revision as of 11:11, 14 July 2013