Jump to content

User talk:Lollo98: Difference between revisions

Page contents not supported in other languages.
From Wikipedia, the free encyclopedia
Content deleted Content added
Lollo98 (talk | contribs)
Undid revision 1248132721 by Geppo Fornait (talk)
Tags: Reverted New topic
Line 11: Line 11:

:This is a well-known long term abuse on it.wiki that usually haunt users on other wiki(s). I'm a sysop on it.wiki and i usually came here just to undo him, so i'm just passing by here, but i'll keep that in mind in case i decide to increase my activity. Thanks for keeping him under control. [[User:Lollo98|Lollo98]] ([[User talk:Lollo98#top|talk]]) 03:55, 16 March 2023 (UTC)
:This is a well-known long term abuse on it.wiki that usually haunt users on other wiki(s). I'm a sysop on it.wiki and i usually came here just to undo him, so i'm just passing by here, but i'll keep that in mind in case i decide to increase my activity. Thanks for keeping him under control. [[User:Lollo98|Lollo98]] ([[User talk:Lollo98#top|talk]]) 03:55, 16 March 2023 (UTC)

== Ciao, sono un'educanda timidina e, con molto garbo ed educazione, in merito al ausbergo asburgico del bando wikipedico italico in merito al canis lupus familiaris di nome Mench, ac alla sua dieta di ciuibi vitaminiciui, volevo cortesemente e con molto garbo e timidezza ed educazione, farti presente CHE MI HAI ROTTO IL CAZZO! MA VATTEN'AFFANCULO PE' CCORTESIA! ==

Hai rotto il cazzo tu e tutti i neo admin stronzi come te! Siete tutti dei fascistoni scorreggioni, ma chi cazzo vi credete di essere. Sti fascistucoli, miracolati SOLO dall'assenza di Vito: quello sì che era un admin coi controsupercazzi megafotonici. Uuuh! Uuuh! Sono Lollo, sono del 1998, esticazzi? Quando io costruivo l'enciclopedia te ch'avevi ancora er pannolino, a bovee! Parlo der 2001, de 'sta wiki qua e poi de quella itajana! Hai rotto er cazzo, nun sai gnente de gnente pecché nullo potete sapé. Vabbè, tanto mo me rovinerete pure 'r mi pupillo, Don Matteo 499, che t'oo dico 'a ffà... Ma tanto io so' morto da 'n anno, e nisuno de voi m'è venuto a sarvà, o arméno a farme 'a veja... Addio... [[Special:Contributions/95.238.101.242|95.238.101.242]] ([[User talk:95.238.101.242|talk]]) 02:57, 3 October 2024 (UTC)

Revision as of 02:57, 3 October 2024

Un gattino per te!

Lucauniverso (talk) 18:06, 16 January 2019 (UTC)[reply]

Recommendation

Perhaps you should get Twinkle to make IP whack-a-mole on your talk page easier. LilianaUwU (talk / contributions) 03:43, 16 March 2023 (UTC)[reply]

This is a well-known long term abuse on it.wiki that usually haunt users on other wiki(s). I'm a sysop on it.wiki and i usually came here just to undo him, so i'm just passing by here, but i'll keep that in mind in case i decide to increase my activity. Thanks for keeping him under control. Lollo98 (talk) 03:55, 16 March 2023 (UTC)[reply]

Ciao, sono un'educanda timidina e, con molto garbo ed educazione, in merito al ausbergo asburgico del bando wikipedico italico in merito al canis lupus familiaris di nome Mench, ac alla sua dieta di ciuibi vitaminiciui, volevo cortesemente e con molto garbo e timidezza ed educazione, farti presente CHE MI HAI ROTTO IL CAZZO! MA VATTEN'AFFANCULO PE' CCORTESIA!

Hai rotto il cazzo tu e tutti i neo admin stronzi come te! Siete tutti dei fascistoni scorreggioni, ma chi cazzo vi credete di essere. Sti fascistucoli, miracolati SOLO dall'assenza di Vito: quello sì che era un admin coi controsupercazzi megafotonici. Uuuh! Uuuh! Sono Lollo, sono del 1998, esticazzi? Quando io costruivo l'enciclopedia te ch'avevi ancora er pannolino, a bovee! Parlo der 2001, de 'sta wiki qua e poi de quella itajana! Hai rotto er cazzo, nun sai gnente de gnente pecché nullo potete sapé. Vabbè, tanto mo me rovinerete pure 'r mi pupillo, Don Matteo 499, che t'oo dico 'a ffà... Ma tanto io so' morto da 'n anno, e nisuno de voi m'è venuto a sarvà, o arméno a farme 'a veja... Addio... 95.238.101.242 (talk) 02:57, 3 October 2024 (UTC)[reply]