Diferencia entre revisiones de «Usuario discusión:KRLS»
Apariencia
Contenido eliminado Contenido añadido
Línea 101: | Línea 101: | ||
:Jo estic clarament d'acord, però t'ho comento a tu que ets el creador. La versió d'ara es correcte, per tant només et proposo un canvi estètic que si no estàs d'acord, doncs no passa res. Si la teva representació tingués un error, l'hagués corregit i t'ho hagués informat. Llegeix això: [http://www.armoria.info/glosario_heraldico/Le%F3n.html] és interessant. Si vols, pots mantenir la corona que has possat, ja que el que jo t'he mostrat, està coronat a l'antiga. D1! [[Usuario:Xavigivax|Xavigivax]] [[Imagen:Escut de Castellar del Vallès retallat.svg|17px]] [[Usuario Discusión:Xavigivax|(Habla conmigo)]] 08:26 26 may 2009 (UTC) |
:Jo estic clarament d'acord, però t'ho comento a tu que ets el creador. La versió d'ara es correcte, per tant només et proposo un canvi estètic que si no estàs d'acord, doncs no passa res. Si la teva representació tingués un error, l'hagués corregit i t'ho hagués informat. Llegeix això: [http://www.armoria.info/glosario_heraldico/Le%F3n.html] és interessant. Si vols, pots mantenir la corona que has possat, ja que el que jo t'he mostrat, està coronat a l'antiga. D1! [[Usuario:Xavigivax|Xavigivax]] [[Imagen:Escut de Castellar del Vallès retallat.svg|17px]] [[Usuario Discusión:Xavigivax|(Habla conmigo)]] 08:26 26 may 2009 (UTC) |
||
::La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. [[Usuario:Xavigivax|Xavigivax]] [[Imagen:Escut de Castellar del Vallès retallat.svg|17px]] [[Usuario Discusión:Xavigivax|(Habla conmigo)]] 09:42 26 may 2009 (UTC) |
::La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. [[Usuario:Xavigivax|Xavigivax]] [[Imagen:Escut de Castellar del Vallès retallat.svg|17px]] [[Usuario Discusión:Xavigivax|(Habla conmigo)]] 09:42 26 may 2009 (UTC) |
||
:::Ja he canviat els lleons. Crec que queden molt millor. [[Usuario:Xavigivax|Xavigivax]] [[Imagen:Escut de Castellar del Vallès retallat.svg|17px]] [[Usuario Discusión:Xavigivax|(Habla conmigo)]] 08:49 27 may 2009 (UTC) |
Revisión del 08:49 27 may 2009
Esperamos que pases buenos momentos en Wikipedia. GuS - ¡Dialoguemos! 11:39 16 oct 2008 (UTC)
Molt bé
Así me gusta, apuntarse en todos sitios! nos contaran como dobles ? (lo digo por lo del wikiencuentro) --MarisaLR (discusión) 21:28 16 oct 2008 (UTC)
Re: Rubió
A sí? jo no tinc cap informació extra. I a la web que indiques, no hi ha cap tipus d'informació, diu que està en construcció. Bueno, ja m'aniràs informant. Canviant de tema, a l'entrar a la teva pàg. d'usuari he vist l'escut de Estamariu. Mirat el lleó de: File:Escut d'Olost.svg, personalment m'agrada molt més el disseny d'aquest que no aquest que has possat, que el feiem servir al principi del taller. Què et sembla? Xavigivax (Habla conmigo) 08:12 26 may 2009 (UTC)
- Jo estic clarament d'acord, però t'ho comento a tu que ets el creador. La versió d'ara es correcte, per tant només et proposo un canvi estètic que si no estàs d'acord, doncs no passa res. Si la teva representació tingués un error, l'hagués corregit i t'ho hagués informat. Llegeix això: [1] és interessant. Si vols, pots mantenir la corona que has possat, ja que el que jo t'he mostrat, està coronat a l'antiga. D1! Xavigivax (Habla conmigo) 08:26 26 may 2009 (UTC)
- La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. Xavigivax (Habla conmigo) 09:42 26 may 2009 (UTC)
- Ja he canviat els lleons. Crec que queden molt millor. Xavigivax (Habla conmigo) 08:49 27 may 2009 (UTC)
- La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. Xavigivax (Habla conmigo) 09:42 26 may 2009 (UTC)