Diferencia entre revisiones de «Usuario discusión:KRLS»
m Nueva sección: →Colón |
|||
Línea 113: | Línea 113: | ||
:Simple curiosidad. Buen día. [[Usuario:Rondador|Rondador]] ([[Usuario Discusión:Rondador|discusión]]) 15:18 30 jun 2009 (UTC) |
:Simple curiosidad. Buen día. [[Usuario:Rondador|Rondador]] ([[Usuario Discusión:Rondador|discusión]]) 15:18 30 jun 2009 (UTC) |
||
== Colón == |
|||
Hola. El artículo está en [[Usuario:Jacquard/Teoría del origen catalán de Cristóbal Colón]]. No se perderá el historial, cuando sea un artículo en español, neutral, referenciado, etc., se trasladará directamente a su nombre con todo su historial, e incluso se puede recuperar el anterior, si no sabes cómo lo podré hacer yo misma. (Y yo no tengo x artículos para traducir, los tenemos todos, solo que unos los corregimos y otros siguen añadiendo materia sin traducir, como era este caso.) Respecto a este artículo, el usuario Jacquard fue quien lo comenzó y por eso lo he llevado a su usuario, aunque eso es lo de menos. Por cierto, una de las acusaciones que tenía el artículo era la de «adicciones irrelevantes para el tema de la catalanidad», te lo comento por si te sirve de algo la información. Saludos, [[Usuario:Gusgus|Mercedes <small>(Gusgus)</small>]] [[Usuario Discusión:Gusgus|mensajes]] 05:23 13 ago 2009 (UTC) |
Revisión del 05:23 13 ago 2009
Esperamos que pases buenos momentos en Wikipedia. GuS - ¡Dialoguemos! 11:39 16 oct 2008 (UTC)
Molt bé
Así me gusta, apuntarse en todos sitios! nos contaran como dobles ? (lo digo por lo del wikiencuentro) --MarisaLR (discusión) 21:28 16 oct 2008 (UTC)
Re: Rubió
A sí? jo no tinc cap informació extra. I a la web que indiques, no hi ha cap tipus d'informació, diu que està en construcció. Bueno, ja m'aniràs informant. Canviant de tema, a l'entrar a la teva pàg. d'usuari he vist l'escut de Estamariu. Mirat el lleó de: File:Escut d'Olost.svg, personalment m'agrada molt més el disseny d'aquest que no aquest que has possat, que el feiem servir al principi del taller. Què et sembla? Xavigivax (Habla conmigo) 08:12 26 may 2009 (UTC)
- Jo estic clarament d'acord, però t'ho comento a tu que ets el creador. La versió d'ara es correcte, per tant només et proposo un canvi estètic que si no estàs d'acord, doncs no passa res. Si la teva representació tingués un error, l'hagués corregit i t'ho hagués informat. Llegeix això: [1] és interessant. Si vols, pots mantenir la corona que has possat, ja que el que jo t'he mostrat, està coronat a l'antiga. D1! Xavigivax (Habla conmigo) 08:26 26 may 2009 (UTC)
- La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. Xavigivax (Habla conmigo) 09:42 26 may 2009 (UTC)
- Ja he canviat els lleons. Crec que queden molt millor. Xavigivax (Habla conmigo) 08:49 27 may 2009 (UTC)
- Doncs no se quin és el correcte a cop d'ull. Revisa-ho tu mateix aquí: Wikiproyecto:Ilustración/Taller de Heráldica y Vexilología/Convenciones para banderas. També hi ha les instruccions per crear-te una paleta per Inkscape i fer que la creació de banderes sigui molt ràpida. Xavigivax (Habla conmigo) 11:16 27 may 2009 (UTC)
- Si tens problemes al crear la paleta, m'enviees un e-mail i t'envio les paletes de banderes i escuts. Xavigivax (Habla conmigo) 11:25 27 may 2009 (UTC)
- Doncs no se quin és el correcte a cop d'ull. Revisa-ho tu mateix aquí: Wikiproyecto:Ilustración/Taller de Heráldica y Vexilología/Convenciones para banderas. També hi ha les instruccions per crear-te una paleta per Inkscape i fer que la creació de banderes sigui molt ràpida. Xavigivax (Habla conmigo) 11:16 27 may 2009 (UTC)
- Ja he canviat els lleons. Crec que queden molt millor. Xavigivax (Habla conmigo) 08:49 27 may 2009 (UTC)
- La versió prèvia és de l'Anu, un company islandès del taller. La seva versió també era 2:3 (600x400 té la mateixa proporció que 750x500). Per una bandera es millor que sigui més simple, millor la d'ara. Segurament és una bandera que va fer abans de treballar amb les proporcions que vam consensuar al taller. No et preocupis. Xavigivax (Habla conmigo) 09:42 26 may 2009 (UTC)
- Sobre els colors, doncs son diferents sí. L'heràldica es una ciencia antiga, molt més antiga que qualsevol forma de codificació de colors. Els colors a l'heràldica tenen un nom especial, es diuen esmalts i estan formats per 3 grups diferents. No hi ha tonalitats i tenen noms espcials: sinople, gules, atzur, or, argen, porpre, ataronjat... cadascun correspon a una descripció, sinople es representa amb un color verd viu, el gules un vermell viu... a partir d'aquí, es posa el to que tu creguis. Al taller vam consensuar uns colors i sempre fem servir els mateixos. Els colors emprats a les banderes son molt més diversos, a més de no estar regits per unes normes estrictes com a l'heràldica. Les tonalitats emprades consensuades son les recomanades per la FIAV. No coincideixen les tonalitats, perque no tenen res a veure. Mentre que a un escut per representar el verd tenim el sinople, a les banderes tenim verd clar, verd, verd fosc, verd zinc, verd oliva, turquesa... He modificat la bandera del peix, per possar els colors correctes i he modificat el peix per la visualització correcta del peix.
- Respecte actualitzar a la viqui... de tant en tant, molt de tant en tant ho faig, però no estic gens d'acord amb la sublevació de la viqui a la Generalitat, que fa que la versió en català de la wiquipedia sigui la viquipèdia de la Generalitat, enlloc de la enciclopèdia en català. Aquí [2] pots veure a que em refereixo i entendràs les poques edicions que faig allà. A més de seguir unes normes no enciclopèdiques, son incoherents, ja que hi ha articles de municipis amb escuts que no estan oficialitzats i municipis no catalans que estàn a la mateixa situació. Com que no puc fer-hi res per canviar-ho, doncs no hi participo, i en conec a uns quants catalanoparlants que tampoc ho fan per lo mateix. Però no et preocupis, Cameta te vigilades les meves aportacions als armorials i va actualitzant les imatges a la viquipèdia. Xavigivax (Habla conmigo) 15:34 27 may 2009 (UTC)
- Doncs que us vagi bé. Jo ja em vaig topar amb varis murs amb dret a vot, cosa que jo no, que es basen en la legalitat actual. El reglament actual dels símbols dels ens de Catalunya és de l'any 2007, amb lo que seguint el seu incoherent criteri, tota la resta d'escuts no haurien de posar-se a la fitxa. Cosa que no fan, ja que posen tots els aprovats per aquest reglament i l'anterior desde que la Generalitat en té les competències, abans de l'estat i abans del rei que toques. Tot i així, no admeten l'escut de Tortosa, publicat al DOGC!! A més, tenen un punt de vista molt limitat del tema, ja que Catalunya no es el centre del món i nomes imposen un criteri per Catalunya, la resta de municipis del món els és ven igual el que fan i deixen de fer amb l'escut a la fitxa. No entenen que qui decideix quin símbol representa a un municipi és el propi municipi i no la Generalitat. En fi, començo com acabo, doncs que us vagi bé. Xavigivax (Habla conmigo) 09:41 28 may 2009 (UTC)
Fernández-Shaw
Gracias... ¿vigiláis las conversaciones de otros usuarios... o cómo? Rondador (discusión) 15:19 29 jun 2009 (UTC)
- Simple curiosidad. Buen día. Rondador (discusión) 15:18 30 jun 2009 (UTC)
Colón
Hola. El artículo está en Usuario:Jacquard/Teoría del origen catalán de Cristóbal Colón. No se perderá el historial, cuando sea un artículo en español, neutral, referenciado, etc., se trasladará directamente a su nombre con todo su historial, e incluso se puede recuperar el anterior, si no sabes cómo lo podré hacer yo misma. (Y yo no tengo x artículos para traducir, los tenemos todos, solo que unos los corregimos y otros siguen añadiendo materia sin traducir, como era este caso.) Respecto a este artículo, el usuario Jacquard fue quien lo comenzó y por eso lo he llevado a su usuario, aunque eso es lo de menos. Por cierto, una de las acusaciones que tenía el artículo era la de «adicciones irrelevantes para el tema de la catalanidad», te lo comento por si te sirve de algo la información. Saludos, Mercedes (Gusgus) mensajes 05:23 13 ago 2009 (UTC)