Usuario:Pippu d'Angelo
Hi, my name is Pippu d'Angelo and I live in Canberra, Australia. I was born in Melbourne. My parents are Sicilian, from the province of Catania, around Fiumefreddo and Mascali, between Etna and the Mediterannean. I started the Sicilian version of Wikipedia in October 2004. If you are interested in dicussing the Sicilian language, please come to the linguasiciliana forum. You can contact me at pippudoz@yahoo.it. This is what you will find on my user page at scn:User:Pippu d'Angelo, in Sicilian of course.
Ciau a tutti vuatri chi siti amici dâ lingua siciliana. Mi chiamu Pippu d'Angelo e campu a Canberra, Australia. Nascii a Melbourne ntô 1961. Li mei ginituri vennu di pruvincia Catania, nni parti di Fiumefreddo e Mascali. Parrai u sicilianu quannu era picciriddu, e nni chisti urtimi tri misi riscuprii la mia bedda lingua matri. Mi putiti cuntattari a pippudoz@yahoo.it. Participu nta lu linguasiciliana forum.
Finarmenti, nostra lingua millinaria po aviri na prisenza nzemmula cu tutti autri lingui dû munnu, e chissu è quarchi cosa chi cci merita.
Salutamu.
Uttiviru 2004
My other user pages: scn - it - en - ca - de - es - fr - nl - no - pt - ro - simple